Friday, December 18, 2009

剩下的只是空白~

This is not a poem,is just words to express my how I felt..I believe that we should express how we feel instead of hidden within ourselves..It can be express in many ways, it all depends on you.. So I decided to write it down..Sad story..Featuring once a close friends, because of me,screw up and mixed up with love that destroy the whole relationship.. =(

剩下的只是空白

第一天认识妳的时候
以为能成为好朋友
在这期间
我真的很幸福
没想到我太天真
做出损失彼此的感情
就连朋友都做不成
真的是后悔也来不及
从那天起,
妳不再和我说话
我一点也不怪妳
只要给妳一些时间就行了
在那段时刻
我的心真的很心痛
宁愿放弃爱情来恢复友情
我现在开始怀疑自己做不到
即使现的妳肯开口说话
但我们之间没什么话好说
剩下的只是空白
尽管多少的努力
究竟也没什么好结果
我知道我很自私
对妳很不公平
但这未尝也不是一件好事
为了各对方的好处
请妳尽量
把我忘记
我要妳知道
和妳相处的日子里
我过得好开心
真的很幸福
就当作是美好的回忆吧。。

My mandarin kinda poor,haha! =) Will update next time! Chiaozzz!

No comments: